Minik_kalplim_ evet canım 8.haftamdan beri kullanıyorum doktorum söylememişti kullan diye ben sorunca kullan mutlaka dedi çünkü balık yemiyorum sevmiyorum ondan dolayi bi marka önerdi onu kullanıyordum şuan botti o birde doktorum kendi yazmış olduğu bir ilaç var onun içinde de hem omega3 var hemde vitaminler var hemde folik asit var onu kullaniyorum