archmom [silindi] daha önce yaptırdın mı canım 1 gün aralıkla yaptırınca 2 katı çıkması şazımı. 2 katı ise sorun yok demektir 🙏🏻🥰 bu arada hayırlı olsunn ❤️
kubratopal35 [silindi] normal benim 182ydi 14+4 şu an gayet sağlıklı önemli olan iki günde %60 yükselmesi 🌸
[silindi] Birgul archmom Goksugul İlk kez verdim kan adetimden 1hafta gecti saglik ocağındaki doktor cuna günü gel tekrar yapalım dedidedigim gibi adete 3gun kala test yaotim cikmadi adetim gecince yaptim pozitif çıktı dün verdim kanı sizce kac haftaliktir son adet günüm 13 şubat cumartesi günü özele gidecem
archmom [silindi] benim o deger çıktıgımda 4 haftalık demişti doktorum canım . Kese görülmemişti . Kese 1 hafta sonra görüldü 🙏🏻
[silindi] archmom 1hafta sonra gittiginde kese görüldü mu yada kalp atisi duyuldu mu kiminde hemen görülüyor
archmom [silindi] benim 500 lerdeyken görülmemişti . 5. Haftamda kese görüldü 6. Hafta bası bebeğimizi gördük o haftanın sonuna dogruydu sanırım kalp atısı duyduk . Bende bu sekilde oldu canım . Ama herkesin farklı olabilir tabi . 🥰🙏🏻
EGK [silindi] benim de salı günü 510′du bugun cuma tekrar yaptım 1383 çıktı inş iyidir sizinki kaç haftalık