Arkadaşlar dün kayınvalidemin covid olduğunu öğrendim evdeki herkesi karantinaya aldılar şuan kendisi üst katta ben aşşağıdayım ama dünden beri bende de halsizlik var ve düzensiz sancılarım var ağrılarım var ve 38 haftalık hamileyim şimdi hastaneye gitsem bakarlarmı ne yapmalıyım