Bb_onlllb ağlamak bebeğine koronodan daha çok zarar verir kendini normal grip farz et ve bolca takviye al meyvelerle çorbalarla haftan da erken doğuma daha var Allah in izniyle 2 haftada atlatır kurtulursun Allah zaten bebeğini koruyor sen hiç korkma sen kendine dikkat etmeye bak hiç üzme kendini burda kaç tane koronali doğum yapan anne okudum hepsi de sağlıkla Atlattı darısı sana olsun inşallah Rabbim safi ismi ile şifa versin 🌸