Merhaba polikistik over tedavi gördüm yıllarca bekarken doğum kontrol hapı kullandım. Evlendim hapı bıraktım adet olmadım eskiye döndüm söktürücü içip adet oldum . İnsilun direncim olmadığı halde tedavi amaçlı glifor kullandım. Doktor önerisiyle ayrica inositol toz şase kullandım. Sigarayı tamamen bıraktım . Oldukça zayıftım buna rağmen 4 kilo kadar daha verdim. Eşim sperm tahlili verdi sonuçları iyiydi şükür ben rahim filmi çekildim üç kez klomen bir kez femera bir kez gonal f iğne tedavisi gördüm yumurtam büyümüyordu . Daha sonra klomen+ merional iğne kullandım günlük 150 ml toplam 4 adet şükürler olsun ki 4 yumurtam büyüdü o ay 🧿🥰 ve çatlatma iğnesi oldum mucizem şuan karnimda 🤲 🥰 Allah’ım en kısa zamanda nasip etsin inşallah hayırlı sağlıklı evlatlar kim istiyorsa aratmasın Rabbim .