Merhaba kızlaar, bu ay adet oldum sonunda 4 aydır olamıyordum pkodan😓 Bittiği gün belime yakı yapıştırdım önce 2 gün o kaldı sonra soğan kürüne başladım 4 gün oldu daha önce içememiştim simdi üstüne limon yiyorum ne kokusu ne tadı kalıyor, öneririm🤗 ovulasyon testiyle yumurtlama takibine de başladım, eşim de keçiboynuzu özü yiyor. Tsh ve insülin direncim biraz yüksek çıktı onlar için de ilaca başlayacağım dahiliyeye gidip. Umarim kisa zamanda güzel sonuçlar alırımm. Bu anlattiklarimi pko olup da yapan var mi aranizda? Nasil sonuçlar aldınız sohbet edelimm?🌸