Bende ilk hamileligimde lekem geliyordu ve doktoru aradimda telas etme dedi iki gun sonra randevun var gelecen zaten zaten dedi ve gitdigimde kalbi durmusdu bu tabiki baska doktor simdi baska doktora gidiyorum yani bana kanama leke oldugu icin rahat olsun bisey yokdur demesin cunku inanmam basimdan gecdi icin dun aksamda leke gorunce hemen aglamaya basladim bisey oldu diye doktora gidin gitmekden bisey kaybetmezsiniz gitmezseniz kaybede bilirsiniz ve birsey oldugunda hep suclicaksiniz kendinizi