Birkaç gün ölçüm yapıcaksın sabah oğle akşam aç ve toklukları yazıcaksın ona göre ya insülin başlayacaklar yada diyetle devam ediceksin umarım bi sorun çıkmaz💛 stres yapmayın bende de var şeker bebeğim üç hafta onde gidiyor nezman stres yapsam bişeye üzülsem şekerim 200leri görüyor malesef