Sznmr ben 27. Haftadayım hiç birşey kullanmadım..
Folik asit yeşil yapraklı sebzede var
Bende. Gebeliğin baslarında hep sebze meyve süt ürünleri gibi şeyler çok tükettim doğal kümesi yumurtası
Suan bebeğim iyi hamdolsun .. doktor bi hafta önde dedi
Normalde vitamin veya ilaçla karşıyım doğal yapabiliyosam eğer , geçen decavit istedim ama doktor gerek kalmadı bebeğin zaten önde 1 hafta daha fazla kilo almasın ..
Gebeliğim boyunca bütün kiloyu bebek almış zaten ben almadım hiç..
Birde kırmızı eti çok önerdi ama ben sevmiyorum.