Kediannesi123 Kızlar detaylı için Ebru Tarım a gitmeye karar verdim. Tecrübesi olan giden var mı? Memnun kaldığınız kalmadığınız konular neler
Seymaacih Kediannesi123 ben Hakan kalaycıdan aldım zaten doktorumda o 😀 aklım Ebru tarım da kaldı gerçi biraz 😀
selege Kediannesi123 Merhaba yeni gördüm baslıgı ben en basından beri kanamalı ve riskli bir gebelik yasıyordum öncesinde Cansun Bey’e de gitmistim ancak sebebini bulamadı sonra Ebru Tarım’la tanıstım iyi ki de tanısmısım bence Adana icin büyük sans iciniz rahat olsun her seyi en ince ayrıntısına kadar inceliyor kendisine sonuna kadar güvenebilirsiniz 15.haftamdan bu yana sayesinde kanamam olmadı suan 32.haftamdayım Ebru Hanım konusunda tek sorununuz muayene sırasında biraz beklemek olabilir o da yogunluktan dolayı cok normal 🙌🏻
Dennisss Ebru hanımı duydum ama mersin de filiz çayana gidiyorum ve memnunum ben belkide doğumu onla yapacağım. detaylımızıda o yaptı tavsıye ederım. Ebru hanım Adana’da meşhurdur
Kediannesi123 Dennisss evet filiz Çayan ı da duydum ama benim riskli bir gebelik o yüzden Ebru tarım daha iyi olur dediler cihazı falan da daha iyiymiş sanırım
Geceninannesi01 Ben Ebru hanıma yaptırdım doktorumun tavsiyesi üzerine 700 TL nakit şeklinde verdim ortalama 25 -30 dakika civarı sürdü 5 sayfaya yakın açıklamalı belge veriyor ve çektiği fotoğrafları email yoluyla sizlerle paylaşıyor ..
Civcivim_annesi Geceninannesi01 merhabalar Ebru hanımın çok yoğun olduğu söyleniyor ne kadar süre önceden randevu aldınız acaba? Bende ebru hanım ve cüneyt bey arasında kararsız kaldım
Geceninannesi01 Kediannesi123 memnun kaldım ama abartıldığını da düşünmüyor değilim açıkçası kendi doktorları ilgisiz olanlar çok çok beğeniyor galiba benim detaylı hali 30 dakika civarı sürdü bir 20 dakika civarı randevu saattimden bekledim detaylı tek tek açıkladı bu çok güzeldi cihazı çok iyi zaten bebeği hiç görmediğiniz gibi görüyorsunuz ama normalde benim doktorum en az 15 sürüyor normal kontrolü bile kendiniz kıyas yapsanız daha doğru olabilir bu yüzden 🙏🏻
Geceninannesi01 Civcivim_annesi Cüneyt beyi duymadım fiyatını bilmiyorum ama en yüksek fiyat Ebru hanımda sanırım ben 2 hafta öncesinden aldım ama üç gün öncede alan hasta varmış orda duydum genelde riskli gebeler olduğu için şehir dışı hastası yoğun olması çok normal 🙏🏻
Kediannesi123 Geceninannesi01 bende normal kontrol de bi kaç doktora gidiyorum ayrı ayrı onlar da 15 dakika falan bakıyor neyse gidelim bi 🤷🏼♀️
Leyla001 Seymaacih Hakan beyde çok iyi ilgisi alakası tek tek açıklama yapması 11 mayosta erkem taramaya alıcak beni de bakalım allahtan hayırlısı
Kediannesi123 selege merhaba Mersin’den gelecek yarın bene çok duydum ününü ilk bebeğimi kaybetmemi doktor ihmaline bağlıyorum tabi kısmette de yokmuş o yüzden şuan çok titiz yaklaşıyorum inşallah bende memnun kalırım 🙏🏻