Fasulye-87 Kızlar Alfamed alıyorum günde 4 kere uyukluyorum hep siz de de var mı böyle sorunlar 34.haftamdayım
Svdtrk Evet uyku yapıyor canim 5 gundur kullanıyorum bende hem alfamet 250.mg hemde adalat crono 30 mg. Adalat yapmıyo ama alfamet uyku yapiyor banada icinde yaziyodu etkilerde
Fasulye-87 Svdtrk canım alfamed sanki düşürmüyor yaa kaç senin şuan o ilaçları alınca tansiyonun benim güne 4 kere olmasına rağmen 14 8
Svdtrk Canım bana alfamet ile adalat sanirim yan etki uaoiyo sismeyen ayaklarim 3 gundur duba gibi oldu. Dun gece nefes darligindan uyuyamadim. Vede midemi mahfetti bugün hep istifra ettim o yuzden aksam ilaclari almadim en son olcum de 13 8 di Fasulye-87
Fasulye-87 Svdtrk bende az önce ölçtüm 14 8 yine ilacını içmeyince 13 8 içince 14 8 14 9 anlamadım arkadaş ben bu işi.
Svdtrk Fasulye-87 yarin kontrol var kardiyoloji doktoruna. Ondan sonra da kadın doğum doktoruma randevum var bakalim ne diyecekler 🤷🏻♀️
Fasulye-87 Ben de doğumdan sonra kardiyoloji ve nefrolojiye bir gözükmek istiyorum neden oluyor bu tansiyon kronik mi kalıcı mı gebelikten mi?
Svdtrk Fasulye-87 benim gebeligin son haftalarında basladi 35 36 da. Onun haricinde dusuk tansiyon vardi hep.
Fasulye-87 Svdtrk hayırlısıyla canım.. Bana da kan testi yapacaklar karaciğer enzimlerime bakacaklar…. Benim 34 +2 bugün bebeğim 2 kg ama 😢 minyon bir bebek dedi dr 37 ye kdr bekleriz dedi ama hayırlısı bakalım
Glcn13 Fasulye-87 merak etme canim hamilelikten hep bu tansiyon cokta olcme strese girersin yukselir umursamamaya calis