CAGANveKARDESI Arkadallar 11. Hafta itibarıyla midem aşırı şekilde yanmaya başladı.rennie kullanımı hamilelikte uygunmu acaba bilgisi olan var mı
Busbus2909 CAGANveKARDESI merhaba ben de aynı durumdayım doktorum rennie kullanabilirsin dedi prospektüsünde de hamilelikte kullanılabileceği yazıyor
yaseminyaldiz CAGANveKARDESI Rennie kullanılabilir doktorların da hamilelikte önerdiği ilaçtır hem de mide yanmasına gerçekten iyi geliyor
Cevirmenannee CAGANveKARDESI mide yanması yaşamanız için henüz erken diye düşünüyorum ama gebelik bu ne olacağı belli olmaz. Bebeğiniz henüz çok küçük doktorunuza danışmadan kullanmayın derim
CAGANveKARDESI Tesekkür ederim pazartesi kontrolum var o zamana kadar dayanayım dedim ama lav çıkıyor midemden resmen