Kızlar 5+1′deyim daha ama 3-4 gündür deli gibi acıkıyorum, oturduğunda çok fazla yemek yiyen bi insanda değilim aslında ama ne yesem bi şişkinlik bi mide krampları ağrıları yaşıyorum ki anlatamam bide hazımsızlık çekiyorum😩 normal mi bu kadar minikken bunları yaşamak tecrübelerinize talibim😒