Bebek ve siz daha önemlisiniz
Kimseyi kırmamak icin yaşamak yerine, kendinizi düşünerek yaşayın çünkü bir sağlık söz konusu. Sağlık olmasa alttan alınabilir ama bu bir sağlık konusu , annecim babacim ben dumandan kokudan rahatssiz oluyorum alerji var bende kötü oluyor bana diyin . Sigarayı balkonda icmelerini ve kapıyı sıkı sıkı kapatmalarıni falan söyleyin . Ben evde asla icirmiyorum balkonda icende kapıyı kapatmazsa sorun çıkartıyorum yoksa insanlar anlamiuor maalesef. Bende sigara kokusundan hemen gözlerim sulanır :(