Arkadaşlar daha ilk trimesrda olmama rağmen, ve gebelerin cok uykusu olurmuş normalde. Ben yaklaşık 5 gündür gece 3 e kadar falan uykum olmasına rağmen uyuyamıyorum. Kafamı yastığa koyduğumda bir sağa bir sola dönmekten mahvoluyorum. insan uyuyamamaktan çıldıracak gibi oluyor. Saat 3 te tavanı falan seyrediyorum karanlıkta. Bahsettiğim kişiler coğu psikolojik falan diyor ama cidden alakası yok yani. Cok kötü bir durumdayım ya🙁🙁🙁