Pinarsalih Sonunda bende doğuranlar kervanına katıldım 12.6.18 saat 05:00gibi lavaboya kalkmıştım birden suyumun geldiğini farkettim ve kanamalıydı o kadar korktum ki hemen duşa girdim duşta da devam etti kanamayla birlikte sonrasında eşimi uyandırdım çantalarımızı aldık arabaya binince doktorumu aradım Doğum salonuna gitmemi söyledi hemen yukarı çıktık ve ebe alttan muayene etti 1cm açıklık vardı ama kanama normal değildi plesentanjn erken ayrılmış olabileceğini söyledi ve sonrasında nst ye bagladı bebeğimin kalp atımları 100 120civarında gidip geliyordu sonrasında dr uma haber verdi yarım saat içinde tüm ekip toplandılar ve acil sezeryan a alındım plesenta dekolman (plesentanın yerinden erken ayrılması)bebeğim sıkıntıya girmiş çok şükür gecikmeden spinal sezeryanla Oğlumu kucağıma aldım Allah herkese nasip etsin çok güzel bi duygu 🙏🏻Normal Doğum beklerken aniden sezeryanla geldi oglum hayırlısı buymuş demek ki gece bizi uyutmadı da😁bende Doğum hikayemi yazayım dedim Herkese hayırlı doğumlar 😍🦋
ZeynepDemiraglar Pinarsalih HaYırlı evlat olur inşallahhh Rabbım analı babalı büyütsün Gozunuz Aydın Olsunnnn 🙏💙😍😘
Ravzamm Pinarsalih Allah analı bablı sağlıkla büyütsün inşAllah 🤗 Kaç kilo kaç cm doğdu acaba? bende 38+2 de doğum yapacamda