Yusufmom ben normalde sabah 8 akşam 5 çalıştığım için hergün süpürmüyordum doğal olarak hafta sonları eşimle beraber yapıyorduk hatta eşimin nöbetleri benim nöbetlerim haftasonı bile evde olmuyorduk bazen o zaman daha erteleniyordu, şu anda izindeyim gene hergün süpürmüyorum zaten evim aşırı büyük hergün süpürecek kadar da birşey olmuyor istesem de yapamam zaten, evde 1-2 kişiyse iz ev nasıl hergün kirlensin ki