Halitesra Serraa123 doktorum yazmıştı ama ben icmedim onun yerine sebzelerden ne iyi gelir folik asit hapı icecegime deyip sebze meyvelerden yedim
Emel38 Serraa123 gebelikten 1 yıl önce başladım folikasite..gebelikte de 15 hafta kullandım..fazdasi oldu
2pati1baby Serraa123 I mom kullanıyorum sadece folikasit değil bir çok vitamini barındırıyor gebelikten önce başladım 🙏
Serraa123 Halitesra Folik asitin çok önemi var gebelikte gebelik oluşmadan daha üç ay öncesi başlamak gerekiyormuş
Denizyildizii Halitesra folik asit bebeğin beyin gelişimine destek verir. İçmemenin zararını şimdi değil ileriki yaşlarda görürsünüz mesela okul dönemlerinde. Folik asit tüketen annelerin çocukları okul döneminde daha başarılı oluyorlar. Ayrıca artık maalesefki yiyeceklerden yeterli miktarda folik asit alınamıyor
Dua35 Serraa123 merhaba vinalac diye bir multivitamin var onu kullandım gebelik öncesi 2 ay kadar içerisinde folik asit mevcut doktorum önermişti
mavisevdasi Serraa123 folic us kullandım gebelikten önce ama sonra başka bir doktor folbiol verdi gebelikten önce de sonra da folbiol kullandım şükür hiç bir şeyim eksik ya da sıkıntılı çıkmadı ondan mı bilmiyorum 😂
PurpleTail Bu ilk gebeliğim ve gebeliğin iki ay öncesinde baya bir araştırıp Imom Omega kullandım Hala da kullanıyorum,kime sorduysam en iyisi o zaten dediler ben de çok memnunum hiç mide bulantısı vs yapmıyor üstelik multivitamin destekli.
ummuhancelik 4+6 günlükken öğrendik, doktorum DioFol verdi her gün tok karnına bir tane içiyorum 5+5 teyiz şuan 😌
archmom Serraa123 ben hamileliğimi istediğim aya karar verdiğimde belirlediğim aydan 2 ay evvel kullanmaya basladım . Hiç bir yan etki görmediğim Folidoce kullandım . Hamile kalınca da 12. Haftaya kadar aynısına devam dedi doktorum. 🙏🏻