Canım bende su azlığı nedeniyle perinataloğa gittim bebeği besleyen sağ damarda direnç oluşmuş şuan 10 gün gibi bir gerilik söz konusu. Doktorum beni yakın takibe aldı her hafta doktordayım bir de hareketlerini takip ediyorum. Aynı zamanda tansiyon takibi yapıyorum çünkü böyle durumlarda preeklampsi oluşabiliyormuş. Tabii sende de aymı şey olacak diye birşey yok, İnşallah sende öyle birşey yoktur. Suyun ne kadarmış söyledi mi doktor ?