[silindi] Arkadaşlar doktorum aşılama önerdi. Eşimin de sperm sayısı ve hareketleri yeterli değilmiş. Yarın Bi gel dedi gidicem yarın. Acaba aşılamadan fayda gören var mı yardımcı olur musunuz 🙏 Allahım isteyen herkese nasip etsin 😔
Happybsrn [silindi] bizim de aynı sorun var bu ay aşılama olacam denemekten Zarar gelmez tutan var tutmayan nasipse tutar 🙏
[silindi] Happybsrn aynen öyle doğru söylüyorsun tutacak olunca bir damladan bile tutuyor 🙏 Rabbim inşallah hayırlı güzel haberler almamızı nasip eder.