Fzlh yengemde vardı. Bşka sebeplerden dolayı sezeryan olacaktı doğum sırasında görmüş doktor miyomu, öyle küçük de değilmiş şaşırmış hatta kendini iyi saklamış diye. Bebeğe de yengeme de Bi zararı olmadı çok şükür. Ama herkeste aynı mı olur bilemiyorum tabi. Doktorunuz en iyi yorumu yapar. İnş sağlıkla doğar yavrunuz da 🤲🌸