zezeyyy bebeğim 1600 gram olmuş karın bölgesi biraz zayıf dedi kilo alması için neler yapabilirim hanımlar
Minikoocum zezeyyy aynı gün de banada aynını.dedi smdi 33+4 olduk.yarn kontrol var 50 grm geri dedi bu arada süt.kasar.muz.pekmez kabak çekirdeği çok yedim bakalm ins almıştır 😕😕bende yarıni.bekliyorum renkli doppler.falan çekindim tedbir için kordon bağına falan baktı şükür kan akımı iyi dedi bakalm dua edin ins
Beybisiannesi zezeyyy 30. Hafta da 1300 gram dı kızım 32 de 1800 olmustu kasar peyniri, muz, ceviz, bol bol kuruyemiş, süt, yoğurt, incir, kayısı, kabak çekirdeği, maden suyu, ıspanak, balık ve meyve özellikle portakal ve muz bunlar baya kilo aldırıyor bebeğe 🌸
ilgin22 zezeyyy bizde gittik bugün 30+1 ama 28 haftayla uyumlu dedi 😞 1270 gram kilosu suyumda azalmış fakülteye gönderdi bakalım 😣
zezeyyy Beybisiannesi hemen hemen hepsini yiyorum valla ama ben de almıyorum anlamadım ben de sorun var sanırım😬
WmonallissA zezeyyy kaşar peyniri, süt, muz ve kaynamış yumurta yemenizi tavsiye ederim, baştan beri yiyyorum bebeğim iki hafta kadar hep önde çıkıyor, eminim size de faydası olacaktır
zezeyyy WmonallissA en başından beri yiyorum yemediğim şey yok ama kendim de almıyorum 2 aydır sabit 7 kilo aldım🙄
zezeyyy WmonallissA eşim 1.90 110 kilo ben de 1.67 boy 49 kiloydum şuan 57 oldum aslında çokta minyon yok ailede 😁
ayseozi40 Bendede ayni durum var bebegimde gelisim geriligi cikti 30. Hafta ortaya cikti 1 hafta 10gün karin cevresi kücükmüs. 31ci hafta 1500gr 33cü hafta 1800gr 35.ci hafta yine gidecegim hayirlisi insallah kilo alir bebeklerimiz saglikla kucagimiza almayi nasip etsin mevlam insallah.
zezeyyy ayseozi40 amin inşallah🤲 Gelişim geriliği var falan demedi ama bana zayıf geldi tam haftasıyla uyumluymuş ben biraz beklentiyi yüksek tuttum 🙊
ummuhan-27 zezeyyy 31+6 da benimde 1500 gramdi, 2 hafta geriden geliyor kilosu ama endiselenme diyerek 2 hafta sonra kontrole cagirdi. Endiselenmemek ne mumkun. Bende cevreden edindigim bilgiye gore her sabah kahvaltida kasar peyniri ve ceviz, gun icinde de 1 tane muz yiyorum. Haftaya kontrolum var insallah biraz kilo alir beybim 😊