Sumeyyeuludag Tam 40. haftama giriyordum. O gun de doktor randevum vardı. Heyecan basti inşallah sancim olur acılmam olur diye dua ediyorum. Sabah 5 civarı bi uyandım altimda bir ıslaklık. Suyum mu geldi tam anlam veremedim burayada sordum herkes su olduğunu söyledi. Neyse beni heyecan bastı hemen parka inip iki tur yürüdüm anneme haber verdim. Ve eşim annem ben hastaneye gittik. Doktorum doğal olarak alttan muayene etmek istedi. Maalesef benim bağırmam ve kendimi kasmamdan bakamadı bile. Biraz bekledi. Sakin olmamı söyledi. Normal doğum için çok çabaladı. bende normal doğum olsun diye o kadar çok istiyordum ki ne yazıkki o an sezeryana karar verdik. Çünkü suyum nişanım geldi ve alttan bile baktiramadim doğum esnasında da böyle kasarsam çocuğa zarar vereceğimi söyledi. Haklı olarak. 🙄 Gerçekten o ana kadar yaparım ne var diyorsunuz ama korkularınız bazı duygularınız son anda belirebiliyor. Yatışim yapıldi. Genel istedim o kadar gerildim korkudan yarim yapalım dediler. 34. haftamda su çiçeği geçirmiştim. Ameliyathaneye inince anestezi uzmanı lekelerin tam geçmediği için yarim yaparsak sıkıntı olacağını söyledi doktoruma. ( tabiki işime geldi 😊) yarım saat içinde çocuğumu göndermişler odama yarim saat icinde ben de gelmiştim. Çok şükür sorunsuz atlattık. Ikimizin de sağlığı yerinde. Narkozdan sonra biraz uyku halim ve sancim oldu. uyanınca 2 doz ağrı kesici serumla ağrım geçti ama tabi yardımsız kalkamıyorum. Yürüyemiyorum ama ilk günüm daha buna da çok şükür. Doğum şekli her ne olursa olsun. Rabbim bu güzel duyguyu herkese yasatsin. inşallah normal olursunuz ama kendi sağlığınız bebeğinizin sağlığı her şeyden daha önemli. Ayrıca bugün eşimin de doğum günü bana oğul aynı gün doğum günleri oldu 😊 Daha tam net anlayamasam da annelik çok güzel💕
Deletedmom404 Sumeyyeuludag darısı başıma inşAllah ya gözün aydın Canım hayırlı evlat olsun inşAllah benim de 2 günümüz var 40 haftalık olmaya
ZeynepDemiraglar Sumeyyeuludag gozunuz aydınnn darısı tüm Bekleyenlerın başına İnşallah🙏🙏 Rabbım saglıklı buyutsun