Kisskissss Kızlar merhabalar 22 haftamdayim bebeğimin hareketlerini bu hafta yavaş hissediyorum bı sorunmu vardır yoksa normalmidir sizde nasıl
Basakgul Kisskissss 28e kadar nomal 28den sonra hissedemezseniz sıkıntı. Çünkü bu zamanlarda canım isterse 2 gün hareketini hissettirmeyen bebek oluyor
Kisskissss umutunannesii ben uzaninca sessiz ortamda çok nadir hissediyorum ama nromalde oturunca bile hissederdim
Su123 Kisskissss 30 a kadar düzensiz oluyor 30 daN sonra sayın hareketleri bende 31 haftalığım ama pek hareketli değil sürekli sayıyorum sağlıklı doğsunlar
mavis24 Kisskissss benimki aşırı hareketliydi hareketlerinden uykum gelmezdi 23. Haftamda birden azaldı son bi kaç gün çok hissetmedigim icin ağladım resmen ama yine düzeldi bence normal pazartesi gidicem doktora sorucam zaten ama hep aynı hareket edemelezler sonuçta
Yasinimm Kisskissss her seferinde doktora gidiyorum iyi diyor gonderiyor 1 ay sonra hissedersin daha küçük diyor 😔😪ama kilosu iyi
Kisskissss Yasinimm tatlı Yasinimm şerbetli tatlı bisiler ye sırt üstü uzan sessiz yerde muhakkak hissedersin
Kisskissss Yasinimm stresten de kaynaklaniyo olabilir stres yaptığın içinde bebegi hissetmiyosun olabilir birde en son ne zmn kontrole gittin