Tesadüfmüdür bilmem benmde o haftalarda olmustu. Goz kapagım şişmişti. Doktorum hamılelıkte gozlerın cok hassaslastıgını soylemıstı. Hamıleyken. Yapılan goz muayenesı yanıltıcı bıle olabılıo. Hamılelıkte gozler bı derece bozulup hamılelıkten sonra duzeldıgını bıle soyledı