minikkizannesi ben de 26. Haftadan sonra öyle baskı hissedip sancım da olunca doktora gittim acil olarak. Bebeğin kafası doğum kanalına girmiş ve mesanemin üstünde olduğu için erken doğum riski olabilir diye progestan ve magnezyuma başladık. Sürekli yatmam gerektiğini söyledi doktorum. Şu anda 32+5 teyiz. O günden beri yatıyorum. Size tavsiyem rahim ağzı uzunluğunuzu ölçtürün. Erken doğum riski olmasın. Kendinizi yormayın, ağır kaldırmayın.