Merhaba, 1 haftadır karnımda kaşıntı var son 2 gündür de kırmızı kabartılar olmaya başladı doktorum kolestazdan şüphelendi. Kan verdim ama 1 haftaya sonucu çıkıyormuş her ihtimale ilaç verdi URSACTIVE kullanmaya başlayacağım günde 3 tane. Bu ilacı kullanan kolestazı olan gebe arkadaşlarım benimle tecrübelerinizi paylaşırsanız sevinirim. Çok endişeleniyorum bebeğime birşey olursa diye 32. Haftamdayim. Erken doğum söz konusu oluyor mu süreç nasıl ilerliyor? Şuan bebek gayet iyi dedi doktorum haftasıyla uyumlu dedi 1900 gram 44 cm.
Biraz uzun oldu ama şimdiden teşekkürler 🙏😇