Miray_alparslan 21+4 haftalık hamileyim norml dogum istiyorm sezaryandn cok korkuyorm tabi normaldende hep aklımda cıkmıyo we ilk gebeligim yardım edin bna lütfen😞😞😞🐣
Hhtce Miray_alparslan aaahhh ahhh kelin ilacı olsa kendi kafasına sürermiş ama yok yani 31+1 ve zaman daraldıkça korku artıyor ama bi yandan bebeğimi kucağıma almanın heyecanın bi an oldun unutturuyor
brglazgn Aynısını yaşıyorum ama sezeryan sonrası da daha çok korkutuyor allahım inşallah normal nasip eder atlatamıyorum da korkuları 😥😣😏
SerapTadelenTtnc Kızlar sağlıkla kavuşun tabi herşeyin doğalı güzel ama sezeryan da korkulacak bişey değil pozitif olun şimdiden düşünmeyin daha zaman çok var sizin ve bebeğiniz için en sağlıklısı neyse o olsun 🙏🏻
Zeysamim Sürekli pozitif normal Doğum hikayeleri okuyun. Mesela benim 3. Normal doğumum olacak. Ama ilk ikisi çok kolaydı. Rabbim yardım etti. Hele sonrası acayip kolay. Hastanede bile kendim baktım kızıma yanımda kimse yoktu şartlar gereği. Eşim vardı ama sabaha kadar uyudu. Kendim ilgilendim bebekle.
SeherMertcanMehmed Normal doğum mümkünse en iyi si kızlar benim ikinci hamileliğim ilki normaldi inşallah bu da normal olur. Doğum yapmış gibi olmuyor insan benim doğumumda kolay olmuştu 1 saat şiddetli sancı çekmiştim ve yarım saattede oğlumu kucağıma aldım çok şükür...