yasemin333 çok geçmiş olsun,benim de var bi kaybım,12haftalıktı😔tedbir amaçlı kullanıyodum ben de,ama 32.haftada kestirdi doktor,bıraktım.henüz bişey belli değil zaten,hangisi daha sağlıklı olacaksa bizler ve bebeklerimiz için öyle olsun,sağlıkla alalım inşallah bu sefer bebeklerimizi kucaklarımıza 🙏