34+1 günlügüm Şu 10 gündür 2 günde bir bazen her gün sag kasıgım sag belime acayip bir agrı oluyo o sırada bebek kasılıyı ama sadecee sag tarafımda akşam artık uyuyamıyacak dereceye geldim gecende oturdum agladım agrıdan sadece tek tarafım agrıyo aynı doğum sancısı gibi tek tarafla 2.doğumum bu arada bebek dönmedi yani alt tarafıma vuruyo ediyo ama hıçrıkıgı kasığım da böyle olanlar var mı acaba doktora randevu alamıyorum o yüzden sormak istedim😭🙂