2pati1baby Gebelikten önce en fazla günde 1 litre su içebiliyordum ,şuan günde 3 litre su içiyorum sizde durumlar nasıl 👀???
Mervee26 Whiteswan canım suyunu takip ettir. Ben de 2-3 bardak içebiliyordum. Doktor suyun azalmış erken dogurursun böyle olursa dediği günden beri 2.5 litre içiyorum. Şimdi böyle dedim diye panikleme suyu toparlamak için vaktin oluyor ama çok su içmeye çalış lütfen 😊
2pati1baby Fgilkman komposto ile başladım bende sonra limonlu suyla devam ettim ancak bu şekilde 3 litreye çıkarabildim🙈
2pati1baby Serapveminikleri bende de çıktı o çok içmeme rağmen 😕 dahada arttırmayız herhalde 😕 wc ile de akraba oldum🙈😂
Serapveminikleri 2pati1baby hahaha WC zaten akrabam ilk günden beri 😅😅ee valla artiramiyorum kız anca o okadar 🙄
Nesityyy 2pati1baby 2-3 litre su içiyorum günde.. Hatta gebe kalmadan önce pek şu içemiyordum şimdide susuz yapamıyorum ☺️
Zelsonr Yaa ben bulantıdan dolayı içemiyorum 1 litreyi zor buluyordur🤷 İnşallah bulantılarım azalirda düzenli su içerim 🤲
2pati1baby Whiteswan Zelsonr Kuru incir den su kaynatıp içmeyi denediniz mi 🤔 bulantıyada iyi gelio aslında bir zararıda yok
Dilekcnkn 2pati1baby ben 9 haftalığım ancak 1 lt kadar midem bulanıyor gece boğazım kuruyor içiyorum ama midem bulanıyor birde gece çok acıkıyorum belki ondan olabilir 🤦♀️