Kızlar merhaba size bir sorum olacak 7+2 hamileyim kendi doktorum bebeğimin haftası ile uyumlu olduğunu söyledi başka bir doktora yönlendirdiğinde ise doktor kesenin büyük olduğunu sorun yaratabilir dedi ama kendi doktorum ise hiç bir sorun yaratmayacağını söyledi başına böyle bişey gelen var mı acaba