Seyda2434 Merveex sepet besık sallanıyor 8 ayına kadar ıcınde yatırabılıyorsunuz modeline gore degısır acıkcası dıgerlerıne gore saha hos duruyor
minebayraamm Merveex anne yanı beşik daha kullanışlı olabilir canım bebeğine daha yakın olursun o da anne kokusunualdıkça daha huzurlu olur
Merveex archmom ne kadara aldınız internetten baktım fakat fiyat olarak çok geldi açıkçası çok da pahalı birşey almak da istemiyorum belirli bir süre kullanılır sonuçta
archmom Merveex ben 2-2.5 yasına kadar kullanacağımı düşünüyorum çünkü baya büyük . Ocak ayında 1500 e almıstım . 🙏🏻
Best11 İkeadan ahşap beşik aldım kendi odası için. Bir de baby plus anne yani dolap uygulamasından aldık. Kendi odama koyacağım odam cok kücük çünkü