NafiyeSara Kizlar 13 haftaya geldim ama düzelmistim aslinda ama jine halsizlik geldi cok ama coook halsizim deemanim yok bulanti da geri geldi normal midir ki
minikbaby06 NafiyeSara arada bir oluyor maalesef 32. Haftadayım bazen çok enerjim yerinde bazen tüm gün kafamı kaldıramıyorum uykudan bulantıdan 😢 sanırım doğurana kadar böyle devam edecek ☺️
ikincimucizemmmm NafiyeSara valla bende 13. Haftaya geldim bazen olmuyor bazen oluyor bulantılar gündüz yormayacak kadar azaldı sadece akşam mide yanmasıyla başlıyor ama çok halsizim cnm hiç enerjim yok vallahi
NafiyeSara metehaninannesiii ay insallah düzeliriz vallahi bi iyi bi kötü bunalti beni iyice dermanim yok resmen 😭
NafiyeSara minikbaby06 ay canim insallah benim de bukadar uzun bölye olmaz 😭😭 az kalmis gayret et gececk insallah saglikla bebisine kavus insallah 🥰