Seseff hiç yok dün girdim nstde sancı yok başı da kanalda değil yanında duruyor. Tansiyonum her zaman düşüktür birkaç gündür yükselmeye başladı ellerim ve ayaklarım şişiyor doktorum endişelendi biraz kontrollü şekilde kendi sancımı bekliyoruz bakalım Allah sağsalim kavuştursun hepimizi inşallah 🙏🏻