1prensannesi-34 Kızlar watsons ta bio magic ornik boyayı Hamileyken kullanınız memnun kalanınız ya da kalmayanınız oldumu ?
7capo7 1prensannesi-34 Özellikle diplerim için aldım çok beyazım var ırsi ☹️ Gayet güzel kapattı ama gratisin markası daha iyi bence o daha iyi kapatıyor ve kalıcılığı daha uzun.
1prensannesi-34 7capo7 gratistekinin adı nedir bende bugün gidip alıcam benimde yaş 20 ama anannemden çok beyazım var boyamak istiyorum o yüzden ırsi bizdede
7capo7 1prensannesi-34 Seni çok iyi anlıyorum🥲nature balance boyanın adı. Kutusu karton rengi üzerinde de saç örneği var😃