isimsiz123 24 haftalığız Allahın izniyle . Gece uykularım artık kabusa döndü . Hangi tarafa dönüp uyusam sanki o taraftan biri diğeri diğer terden tekmeliyor gibi hissediyorum. Sizler basıl yatıyorsunuz ?
Esra_80_ isimsiz123 bende 25 haftalık oldum canım ama çok şükür şuan uykumda sıkıntı yok genelde sola yatıyorum Bazen birden kalkıyorum sağıma yatmışım geri dönüyorum zaten solda hemen kıpırdıyor ☺️🙏🏻genelde tam yapacam zaman oluyor bide sabah kalkınca gece pek hissetmiyorum Demekki benle bir yatıp kalkıyor bebişimm🤭😍
rukiyyee isimsiz123 valla açıkcası canım ne tarafa yatmak istersemno tarafa yatıyorum denedim ne yatra yatınca tepki veriyo ama yok ne tarafta olsa da tepkii yok 😂
Gag71 isimsiz123 sola yatıyorum bu aralar belim cok ağrımaya başladı oglenleri sırt üstü yatıyorum gecmiyor belim kırılacak gibi🥺