bambam_betty Hanimlar, yükleme sonucum 171 çıktı. Doktor randevum yarin. Ama saglik ocağındaki ebe biraz yüksek dedi. Normali ne ki😔
Bsmlh bambam_betty aclık en fazla 95 olacak tokluk 1.saat 140 2 saat 120 aşmamalı yüksek cıkmıs diyet önerecek
Esosun bambam_betty beyaz un ve şeker diyeti yapmanı tavsiye eder büyük ihtimalle doktorun bir hafta sonra da açlık tokluk baktır baktın düşmüyor doktoruna haber et en son çare insülin başlarlar ama korkma bebeğine de sana da bir zararı olmaz ben günde 4-5 defa insülin yapıyorum☺️ İçini ferah tut
miskokulum1 bambam_betty evet biraz yüksek çıkmış normali 140.korkmanı gerektirecek Bi durum yok. En fazla sana yediğine dikkat et deyip yollar canım.
Esosun miskokulum1 evet doktorum diyet ve ilaçlarını düzgün kullanırsan doğum sonrasına eser kalmaz dedi
MucizeAnnesii bambam_betty yüklemeden 1 saat sonra mı 170 . 1 saat sonra ise birazcık yüksek ama korkulacak birşey değil . Diyetle düzelir . Benim 225 çıkmıştı .
Esosun bambam_betty benim de fobim vardı canım haftada 1 düşük riski için popodan iğne bugün ve dün ciğer geliştirici iğne hergün günde 4-5 defa da insülin yapıyorum 😂😂😂 bebeğin için eğer lazımsa o fobiyi bi kenara bırakcan canım bi süre😂😂