UykusuzDuvam doktorlar 32 haftalikken bunu soyleyip oyle yatmamizin daha faydali olacagini soylerler☺ hem bebegin kan akisi icin hem senim daha rahat bir nefes alman icin. Ve dogum icinde sol tarafa yatmak bir avantajdir. Ben hamile oldugumu ogrendigimden beri bebegim ve kendi sagligim icin sol tarafima yatiyorum tabi ayni yattgm gbi kalkmiyordum ilk zamanlar ☺ simdi 30 haftalik olduk zaten saga dogru donecegim zaman kendim rahatsiz oluyorum