Dilaam Ben kayınvalideme yemeğe çağırıldım o akşam çocuklarıma yemek yedirdi aynı evdeydik,sesi bi değişikti hasta olacak gibi zaten..Ertesi gün hasta olduğunu ve test yaptırdığını bile bilmiyordum söylemedide zaten gittim yine yan yana çay içerken test yaptırdığını söyledi şok oldum 😶 Ertesi gün sonucu çıktı pozitif,biz de kendimizi karantinaya aldık ama bende eşimde çocuklarımda bir şey çıkmadı.Hatta kayınpederimde de negatifti 🙂 Çok şükür bir şey olmadı