İlk defa duydum bunu. Bilseydim daha erken dönemde isterdim:) Gerçi güvenilirliği nasıldır kafamda oturtamadım. İdrara bebeğin kromozomlarının karışma durumu çok düşük bi ihtimal gibi ya da sanki bebeğin büyümesi lazım gibi. Sonuçlarınızı paylaşırsınız burdan:) merak ettim. Biraz araştırdım meraktan:) idrardaki hormon combinasyonlarına göre bir sonuç veriyormuş. Bizim türk gazetelerinde doğrulu %80 demişler, ama kendi sitelerinde doğruluğu %100 değil diyerek baya güzel bir açık kapı bırakmışlar☺️