minikmercimek Kızlar umut hastanesinde doğum aninda eşimiz yanımızda girebiliyor mu bilen var mı? Birde fotoğrafcı ziyaretçi vs alıyorlar mi doğumdan sonra ?
7capo7 minikmercimek Merhaba bende o hastanede doğum yapacağım kısmetse☺️ Bir arkadaşın hanımı doğum yaptı orada sanırım alınabiliyormuş öyle söylemişti. Ancak sorup öğrenmekte fayda var. Hangi doktora gidiyorsunuz? Kaç haftalıksınız🥰
minikmercimek 7capo7 oyle mi sağlıkla gelsin inşallah 😊 31. Haftamdayim fatih beye gidiyorum sizin doktorunuz kim? 😊 ne zaman yapmisti acaba doğum aradım ziyaretçi almıyoruz dediler ama doğuma eşi sormayı unuttum gidince doktora sorarım artık onuda dedim😄
minikmercimek 7capo7 aslında doğum haneye fotoğrafçıya almıyoruz odaya gelir dediler ama belki bi ihtimal rica minnet sokuyolarmidir onu öğrenmek istemiştim burdan 😄
7capo7 minikmercimek Bence de rica edin belki kırmazlar. Ben de Fatih Beye gidiyorum 29+2 yim ☺️ Bu yaz doğum yaptı haziran-temmuz du sanırım. Sorarsanız bana da haber edin😃 Bir de ben ayda 1 gidiyorum sizin haftanızda da ayda 1 mi gidiliyor yoksa daha sık mı çağırıyor?🥰🥰
minikmercimek 7capo7 muhtemelen bir daha ki kontrolunuzde artık 3 haftada bir görüşelim diyecek sizede:)) bizim şu an öyle sonra dahada azalacak sanırım bakalım 😊
LETHE Merhabalar fatih bey den memnun musunuz? Doktorun ilgi ve alakasi nasil acaba. Ve hastane ucreti nedir?