umransancar 1600 gram , 35 cm dedi doktorumuz biraz az geldi bana . Gerçi eşimde ,bende minyonuz . 32de böyle bebeği küçük olanlar var mı? Sonrasında bi sıkıntı oldu mu ?
gozde_oncesaglik umransancar canım.ayni haftada hemn hemen aynı boy ve kilodayiz seninle bzmde boy 37 kilo 1580 civarı demişti. 1 hafta ileriden geliyoruz. Sağlıklı olsunlar da gerisi boş doguncada alır kilo. Ben çok.kafama.takmistim baya uyuyamıyorum bu kilo boy mevzusu yuzunden ama smdi dha rahatım stres daha kotu bişey. Çok kilolu olup sağlıksız olan bebekler oluyor cnku kilo boy önemli değil sağlıklı olsunlar yeter 🙏
44Queen umransancar size az geldi doktora da mı az geldi bebek size göre büyümüyor maalesef sağlıklıysa kilosunun ne önemi var
Eminekrtl umransancar bence asıl bundan sonra daha hızlı gelişeceği için gayet normal başka bir durum yoksa hiç dert etmeyin
Bsmlh umransancar sakın kımseyle kıyaslamayın 32 de 1500 doğum yaptım onlar dışarıda oyle büyüyorlarki siz bile şaşırırsınız herkes kılolu doğuracak degıl ya 🥰 ben 1,56 boy 60 kıloyum mınyonum bebegımde minyon zamanında doğaunda gerısı hep geçici saglık en önemlisi o kilolu dogdu diyenler aman şeker var ama dikkat etmedim bişide olmadı diye çok sevıbenler var vallahı ben şaşıyorum canım
umransancar gozde_oncesaglik tabi en önemlisi sağlık … ama insan kafaya takıyor küçük mü zayıf mi diye 😟 bide bazıları yazıyor ya çok uzun ve kilolu oluyor , insan kıyaslıyor haliyle 😏 bide aşırı takıntılıyımdır ben elimde değil yani. İnşallah sağlıklı olsunlar , sağlıkla kucağımıza alalım 🌸👼🏻
44Queen umransancar endişelenmenize gerek yok 2500 dan sonrası normal kilo sayılıyor zaten erken doğum riskiniz yoksa alır kilo
umransancar Bsmlh ay çok teşekkür ederim ferahladım resmen 🌸 bende 155 bi insanım yani 47 ile kaldım . Zaten genetiğim zayıf minyon 😅 sağlıklı olsun da inşallah her türlü büyür 🙏🏻🤍 sağlıkla büyüsün evladınız 🥰
Vuslat23 Genetıklede ilgılı bıde bazen son haftalar toparlıyo bebek takılmayın 2500 ulasabılıyosa kafıı saglıklı . Benım 32 de 2 kg 42 cm dı
Bsmlh umransancar ay tamam senden ben gibisin normal kuzum allahım sağlık versin iki cihanda azız evlat olsun büyür dışarda hıc korkma ek gıda vs derken inanamazsın
Nejlaoyku 28+5 de 1250 idi 32. Haftamda tekrar gitcem kilosu boyu hic dert etmiyorum yetrki sağlıklı olsun 💗