Zehrak Merhaba ben bazen unutuyorum Ogün folik asit alıp almadigimi , almadiysam eksiklik olacak aldıysan fazla olacak kararsız kalıyorum, unutup iki tane kullansam bı günde bişey olur mu?
dugmeninannesiii Zehrak bende alarm kurmasam hiç aklıma gelmez içmek hergün aynı saate ayarlı alarmım sende öyle yap canım
metehaninannesiii Zehrak telefonunuz alarm bolumunden alarm kurun her çaldığında o saatte icersiniz ben bu zamana kadar hep öyle yaptım 1 gun bile geçirmedim de aksatmadım da