Derindondurucu aklıma geldi. Çünkü alabileceğim hiçbir ihtiyaç denecek şeyi yok. Kıyafet, küpe, kolye bunları da hep aldım zaten. Mutfak eşyası desen o bana çıkarır kapalı kutu yeni kullanılmamış verir. Öyle stokçudur çünkü. Evde yani bebek yok bebek araba koltuğu vardı siz düşünün 😂 İsteyip bulamayacağınız herhangi bir şey yok😂 Atmaz genelde hiçbirşeyi. Hep yedekleri vardır aldıklarının. Ütüsünden tenceresine😂😂😂 Oyuzden bu tarz birine bişi almak zor oluyor. Ama dolabın derindondurucusu yetersiz kalıyor çok sıkışık oluyor. Özellikle bazı dönemler bu daha da artıyor. Aklıma derindondurucu geldi bodrum kata koyabilir fazlalıkları ona koyar elinin altı ferah olur hem. Bilmem nasıl fikir 🧐