Kızlar 20 haftalık hamileyim kontrolümüz vardı. Bebeğimin böbrek ölçülerinde bir böbreğinde büyüklük var. Açıkçası adına ne dedi unuttum. Sürekli kontrol edicez dedi. Detaylı ultrasona da giricem yakın zamanda ama aklıma çok takıldı. Bu sorunu yaşayan var mı? Sonradan normale dönen ya da bu şekilde doğum yaparak sonrasında bebeği tedavi gören?