AhmetSevcanKarabaolu 32 hafta analık raporumu alıp izne ayrıldım. Bu raporlu iZin süreci içerisinde iş veren Sgk çıkışımı yapabilir mi eğer yapabilirse rapor parası 10 gün ödeniyormuş. Raporluyken nasıl olurda Sgk çıkışı yapılır ki anlam veremedim. Böyle birşey olabilir mi ve böyle bir durumla karşılaşanlar oldumu.
pnrylcn AhmetSevcanKarabaolu is veren sigorta cikisini yaparsa isten ayrilmis gibi gozukursunuz. Sigorta cikisini bu yuzden yapamaz
Biology26 AhmetSevcanKarabaolu bende görüştüm sgk ile ama benim çalıştığım kurum kapancak dediğimde 10 gün alırsınız demedi öyle mi olcakmıs şimdi. Mesela diyelim ağustosta kapndı 2 ay olmuş olcak ben sadece 10 gün mü rapor parası alıcam çok saçma ya.
MasalAlparslanMom AhmetSevcanKarabaolu hamilelik dönemi ve yasanın bize verdiği hakları kullanırken işten çıkarılırsak maaşımızın 12 katı tazminat ödemesi gerekir şirketin diye okudum bende. Tam olarak soruyu da anlayamadım ama , bilgim bukadar 🙋🏻♀️🤰🏻
AhmetSevcanKarabaolu pnrylcn Sgk ile konuştum. İş yerinin insifiyetine kalmış birşey sigorta çıkışını yapmak dedi. Eğer yaparsa ödenek ödenmeZ dedi.
[silindi] AhmetSevcanKarabaolu hayır yatırmıyor devlet yatırıyor onların adına. İş yerinin hiçbir yaptığı şey olmuyor çalışamaz raporu aldıktan sonra
AhmetSevcanKarabaolu [silindi] anlamadığım şu sonuçta ben rapor almışım. 32 hafta raporum. Sgk ile görüştüm iş yeri çıkış berirse rapor ödeneği 10 gün alabiliyor muşum. Bu nasıl bir saçmalık
[silindi] AhmetSevcanKarabaolu iş yeri neden çıkış veriyor ki orası tam bi saçmalık. zaten bu dönemde size herhangi bi ödeme yapmıyor devlete de yapmıyor. İş yerinizle konuşsanız
pnrylcn AhmetSevcanKarabaolu canim is yerin seni isten cikartacagini soyledi mi ? Onlar genel olarak oyle soyluyor senin durumuna gore bir cevap vermiyorlar. Ki sen raporu verip is yerin raporunu onayladiysa seni isten cikartamazlar. Cunku bu izim senin hakkin kanunende hakkin