esraozbl ben de ilk kez uykudan tam uyanırken aşermiştim gözümün önünde trileçe tatlısıyla uyandım 😂 hemen istemiştim de neyseki meyve olmadığı için alabilmişti eşim 😅 genelde önden rüyamda görüyorum ne aşereceğimi uyanınca sipariş geçiyorum,çok iyi bence 😂