Kereminnannesi Kizlar merhaba nasılsınız 🥰 Ben 32 haftalık oldum bir hafta önce doktora gittiğimde yani 31+2 de bebeğimin başının çok aşağıda olduğunu söyledi sizce erken doğum olur mu ?? 🙄
BurcuLice Kereminnannesi bende 32. Haftada öğrendim döndüğünü 26. Haftada makat gelişti başı aşşağıda şuan sanmıyorum iyi düşün iyi olsun canım kendini strese sokma 🥰
leylosule Kereminnannesi benimki de 29da dönmüştü şuan 39.haftadayım gelen giden yok. Onunla alakası olduğunu sanmıyorum