SelinzgrSgan onu kaybetme korkusu yasiyorsun. Cunku icinde olmasina alistin. Ve ona icinde cok iyi baktin☺ Guzel seyler dusunmelisin. Onunla gecirecegin guzel vakitleri aklina getir. Onun bir gulusu, sen o gulsun diye ona yaptigin agucuklar🤗 bunlar cok guzel duygular. Psikolojik ve hormonlar olarak cok degisik sekil alabiliriz. Sunu iyi bil en iyi sen bakarsin yavruna, en iyi sen kollarsin, en iyi sen sarmalarsin. Ve bebegin istedigi zaman gelecek kollarina. Sen onun seni istedigini zaten anliycaksin. Bir kitapta okumustum "Bebek kendi istedigi zaman, ben hazirim dedigi zaman sancilar duzenli hale gelir". Sen o zaman yardim edeceksin ona belki sezeryan belki normal dogum sonucta oylede boylede onun sicakligini kollarinda hissedeceksin. Ve bu emin ol karninda olmasindan sana daha buyuk bir mutluluk yasatacak🙏 Opmeye bakmaya kiyamayacaksin. Hatta cogu annelerden duymusuzdur "Tekrar icime sokasım geliyor" tabirini. Annelik oyle guzel bir duygu ki sanki ben 7.5 aydir degilde omrum boyunca hamileymisim o icimde varmis gibi yasamisim ☺ Hatta cogu arkadasim dogum yaptiktan sonra bile ellerinin karnina gittigini soyledi bu yaklasik 1 2 ay surebiliyormus 😊 kolay degil 9 ay icimizde sonra kucagmzda ve bir omur kalbimizde olacaklar ☺ Rabbim sag salim kucagina alip huzurlu saglikli gunler gecirmeyi nasip etsin😊